Вівторок, 09.24.2019, 11:50 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт відділу освіти Канівської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту

Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов.doc

Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 6

з поглибленим вивченням іноземних мов

Канівської міської ради Черкаської області

 

Назва навчального закладу: Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов Канівської міської ради Черкаської області

Адреса: 19000 м. Канів, Черкаська область вул.. Шевченка, 83

Телефон: 047-36-3-33-04

E-mail: Kaniv _ 6@ ukr.net

Директор школи: Мартинович Валентина Володимирівна.

Проектна потужність: школа побудована за Типовим проектом  1971 року, розрахована на 1176 учнів (30 класів) в 1984 році.

Кількість учнів: 351.

Земельна ділянка школи: 5,0 га.

Історія школи: з 1989 року розпочато роботу з поглибленого вивчення англійської мови за рахунок факультативів, додаткових занять. В 1997 році школа отримала статус школи з поглибленим вивченням іноземних мов. В 1999 році до навчального плану школи було введено французьку мову, а в 2000 році – німецьку. З того часу було налагоджено дружні стосунки з навчальними закладами м. Ламберсар (Франція), Саусборо (Великобританія), Фірзен (Німеччина), Сонома (США). Протягом І семестру 2011-2012 н.р. педагогічний колектив Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов Канівської міської ради Черкаської області продовжував вирішувати проблему удосконалення системи управління школою на всіх рівнях її функціонування та з метою закріпити позитивний  імідж і конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг міста Канева. Реалізація завдань на досягнення мети супроводжувалась постійною аналітичною діяльністю щодо результатів роботи з усіх напрямів.

Кількість педагогічних працівників: 37 осіб, з них  педагогів – сумісників 2,  у тому числі:  педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, керівник танцювальних колективів, вихователі груп продовженого дня.

 

 

Склад і кваліфікація педагогічних кадрів

 

Кількість педагогів

Відсоток

від загальної

кількості

педпрацівників 

Всього педагогічних

працівників

40

100%

З них сумісників:

Попенко І.П -         укр.мова і літ.,

                                художня культура;

Гнєд Л.І -                хімія;

 

2

6,5%

З них у декретній відпустці :

Руденко С.М –англійська мова

Бойко О.   соціальний педагог;

Мироненко С.В – вихователь ГПД

3

7,5 %

Із загальної кількості педагогічних працівників мають освіту:

 

Середня спеціальна освіта

4

 

10%

Вища освіта

36

90%

Кваліфікаційні категорії, звання, нагороди

 

Вища

22

55%

І категорія

3

7,5%

ІІ категорія

4

10%

Спеціаліст

7

17,5%

Спеціаліст  (середня спеціальна освіта)

4

10%

Старший учитель

11

27,5%

Учитель-методист

5

12,5%

Нагороджені грамотою МОН України

2

5%

Нагороджені знаком «Відмінник освіти України»

2

5%

Комп’ютерне  забезпечення: в школі обладнано згідно Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх  навчальних закладів – комп’ютерний клас, який підключено до мережі Інтернет. Шкільна бібліотека оснащена персональним комп’ютером, який підключено до мережі Інтернет. За рахунок спонсорських коштів придбано 2 ноутбуки та проектори, які використовуються в навчально-виховному процесі.

Навчальні кабінети: 30 класних кімнат, кабінет фізики, хімії, біології, інформатики, обслуговуючої праці, майстерні, допризовної військової підготовки юнаків, тир, кабінет музики і образотворчого мистецтва, медпункт; добре обладнані кабінети англійської мови, зарубіжної літератури, кабінет народознавства, клас хореографії, спортивна та гімнастична зали, актова зала, їдальня на 250 посадочних місць; діють кабінети-музеї Бойової Слави та кабінет-музей імені Акакія Церетелі, кабінет психолога. В школі працює бібліотека і читальна зала. В школі обладнані майстерні: столярна, слюсарна,  радіомонтажна, кабінет обслуговуючої праці, функціонують дві спортивні зали. Добре налагоджена робота кафедри фізичного виховання. Вихованці школи неодноразово здобували першість з футболу, шахів, шашок, легкої атлетики. На базі школи діє хореографічний гурток, театр естрадної пісні «Невгамовні». Учні школи часті переможці, лауреати міських і обласних оглядів творчих колективів «Грайлива веселка».

Школа має друзів з англійського міста Саусборо, французького міста Ламберсара, німецького міста Фірзена, завдяки яким у школі поповнюється бібліотека англійської літератури, німецької літератури, які допомогли створити клас французької мови, навчально-матеріальну базу (підручники з французької мови, ноутбук, проектор, телевізори, відеомагнітофони). Для вивчення англійської мови учні школи 100% забезпечені аутентичними підручниками британських видавництв Oxford University Press, Longman, Macmillan.

Кабінет психолога складається із робочого кабінету та кімнати для проведення тренінгових занять. В школі створено методичний кабінет, працюють методичні об’єднання вчителів.

Робота з обдарованими дітьми:        учні школи є щорічними призерами міських олімпіад з англійської мови, у 2011 році учениця 10 класу Гайдук Кароліна посіла ІІІ місце на обласній олімпіаді з англійської мови. В школі створено відділення МАН; в секції «англійська мова, зарубіжна література « підготовлено до  участі в ІІ етапі конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт дві учнівські роботи:  «Участь  учнів школи у форумах европейської молоді – засіб підвищення мотивації до вивчення іноземних мов» (науковий керівник Даценко І.В.), «Слово про похід Ігорів» та «Беовульф» - перші пам’ятки давньоруської та англосаксонської літератури « (науковий керівник Даценко І.В.).

  Однією з форм роботи асоціації поріднених міст є проведення зустрічей європейською молоддю, де учні нашої школи в більшості і представляють молодь міста. Учителі школи Даценко І.В., Шпак В.А., Якименко С.М. разом з групами учнів неодноразово відвідували країни, мову яких вивчаємо на уроках. Це сприяє формуванню комунікативної та мовної компетенції учнів, умінь і навичок адекватно використовувати свої знання в процесі безпосереднього спілкування з ровесниками – представниками європейських країн.

Проблеми навчального закладу:

Школою заплановано активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та професійну роботу вчителів з використання інформаційних технологій. Школа потребує коштів для оновлення комп’ютерної техніки; недостатнє укомплектування навчальних кабінетів комп’ютерною технікою та відсутність  підключення до мережі Інтернет унеможливлює використання можливостей мережі та електронних носіїв інформації на уроках іноземних мов; забезпечення достатнього мультимедійного супроводу поглибленого вивчення іноземних мов. Найважливіша проблема школи – проведення капітального ремонту приміщення школи, системи опалення, водо-каналізаційної системи, які функціонують без ремонту з 1984 року; ремонт підлоги коридорів школи.

 

 

Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright Шатило С.С. © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz