Середа, 07.18.2018, 9:46 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт відділу освіти Канівської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту
Головна » 2017 » Березень » 16 » МО психологічної служби
10:51 AM
МО психологічної служби

   13 березня 2017року відбулося методичне об'єднання психологічної служби загальноосвітніх закладів міста на тему "Профілактика кібербулінгу серед учнів" на якому розглядалося поняття кібербулінгу, булінгу, як одного  з  видів небезпеки через інформаційно-комунікативні технології  та методичні рекомендації, присвячені проблемі виявлення в дитячому середовищі  даної проблеми.

 

«Проблеми починають вирішуватися
тільки тоді ,коли ми перестаємо мовчати і починаємо обговорювати їх  разом…»                                 

    К.Ушинськи

  Інтернет для  дітей став частиною їх життя. Вони швидко орієнтуються у віртуальному просторі: завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту,  грають в онлайн ігри…

   Найактивнішими користувачами Інтернет простору стають підлітки

   Відомо, що підлітковий період – чи не найважчий у житті людини, коли формується особистість, відбувається процес становлення ціннісних орієнтирів. Саме тоді переважна більшість дітей страждає від заниженої самооцінки і шукає моральної та психологічної підтримки  найчастіше не у родинному колі, а серед своїх товаришів. Старші ж підлітки у своєму бажанні бути незалежними прагнуть ототожнювати себе з певною групою, об’єднуватися за інтересами, схильні порівнювати цінності своєї сім’ї та друзів.    Та дуже часто  доводиться зустрічатись  із неприємними сторонами віртуального світу. Такі, як кібербулінг, булінг  та «дорослий» контент.

   Раніше хуліганів можна було зустріти на вулиці або в школі, та зараз вони частково перейшли в Інтернет. Цифрові технології відкрили багато нових можливостей, на жаль, для шахраїв також. У результаті цього і виник кібербулінг.

  Психологічна служба школи  спрямовує свою роботу з  підвищення компетентності усіх учасників навчально-виховного процесу у цьому питанні.  Дітей навчають, як діяти у випадку з віртуальним переслідуванням. Профілактична робота дає можливість запобігти віртуальному терору й  зменшити психологічні наслідки жертв цькування й непоправних трагедій. Необхідною умовою досягнення позитивних результатів є проведення систематичної діагностичної та просвітницької роботи з батьками, оскільки часто комп'ютерна залежність дитини пов'язана з небажанням батьків приділяти їй достатню увагу та їхнім прагненням таким чином "чимось зайняти" дитину, або з тим, що дитина зростає у комп'ютерно- залежній сім'ї.

   Зусилля командної взаємодії усіх суб'єктів профілактичної роботи повинні бути спрямовані на те, щоб допомогти дитині навчитися конструктивно вирішувати свої проблеми, отримувати позитивні емоції і той особистісний сенс в реальній взаємодії та діяльності, а не у взаємодії з персональним комп'ютером, планшетом, мобільним телефоном.

Інформаційно-комунікативні технології змінили світ та безумовно мають вплив на людську психологію. Тому дуже важливо, щоб  батьки, вихователі, вчителі, держава об'єднались  проти кібербулінгу, який  знищує  особистість, змінює світогляд. Кожен на своєму рівні повинен приділяти увагу збереженню моралі і духовності  особистості.

 

Практичний психолог ДНЗ "Сонечко" Іваненко Н.А.

 

   

Переглядів: 136 | Додав: vpolischuk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright Шатило С.С. © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz